23.35

om ca 10 timmar sitter jag, min pappa och lilla flizan i bilen påväg upp till östersund igen.
jag bara längtar tills jag kommer hem, få fixa iordning på mitt rum, åka till stallet och se så zansa mår bra, vara ensam hemma och bara koppla av.

visst den här veckan här nere har varit bra, det har varit riktigt varmt och jag har fått träffat folk som står mig nära om hjärtat. som tillexempel vickan. det är ju hon som sysselsatt mig iprincip varje dag+natt.

det var egentligen så att hon skulle följa med mig hem till häggenås i morgon men det blev ändrade planer med det, hon får komma upp nåt annat lov istället.

jag får istället ta mig tid med rummet  plus att vi har en tävling på söndag,  lits ryttarklubb har fixat ännu en pay and jump & pay and ride. båda på samma dag. gå in på länken här för mer info. nånsom har lust att följa med mig dit och fota lite? :D  (jag sitter i styrelsen och skulle gärna vilja ha bilder efter varje tävling vi ordnar så vi kan lägga ut på hemsidan och våran fb sida somni hittar här

långt och  lite för tråkigt inlägg men så ligger det till för tillfället.

jag tycker att alla ska vara sociala imorgon under min ca 8 timmars bilresa hemåt.
godnatt (:

Kommentarer♥

Tack för att du vill kommentera!:

Namn:
V.I.P

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0