3augusti2011.

och malin johansson fyller år! grattis till dig vännen ♥

imorse vaknade jag med "ihop klistrande" ögon till låten "boys don´t cry".. det var nämligen en trevlig person som ringde och väckte mig..
eller ja, halv tolv.

försökte göra så jag såg lite friskare ut, åkte sedan ut till talludden med vickan, karin, per-arne och william. vi badade, solade, spela volleyboll och hade det allmänt mys. 

jag bara längtar tills imorgon när jag och vickan ska till marieberg, det menas med -IKEA! (:
ska köpa saker till rummet, så jag kan göra klart det när jag kommer hem på lördag.. :)
 


Kommentarer♥
Postat av: Malin

Tack darling! Snyggt att du äntligen fixat en blogg :D

2011-08-04 @ 22:27:09
URL: http://www.backahastar.se

Tack för att du vill kommentera!:

Namn:
V.I.P

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0