borta bra med hemma bäst.

ni har ju inte fått veta hur det var på fjällvandringen så jag tänkte berätta det nu.
dock så har ju inte bilden något med det att göra. nåja, åter till det här.

vi satt i bilen alla tre+hundar&packning redo för att åka ca 9 i onsdags morse. väl där framme var det bara att rikta huvudet högt upp och börja traska. det var nämligen en skidbacke vi skulle gå upp i. faktiskt ganska jobbigt med så mycket packning, motvind, uppför & hund.. men det funkade. efter ett tag stannade vi, satt upp tältet och lämnade våra väskor och gick runt lite och kollade. det blåste som sjutton där uppe och jag och jossan trodde vi skulle frysa ihjäl när vi väl skulle sova eftersom det var så kallt.. men jag klarade mig med värme hela natten lång tack vare min hund som låg i sovsäcken. ;) hon var riktigt varmt, lagom i storlek så det var rätt skönt att ha med sig henne!

en fråga till er läsare,  har ni varit ute och fjällvandrat nån gång? vad tyckte ni om det? :)




imorgon ska jag och jossan ta med hundarna ut i skogen och plocka blåbär, sen på kvällskvisten ska jag ta itu med en långritt längs kvälls solen, vad tror ni om det? låter det mysigt? :)

Kommentarer♥
Postat av: Hanna

haha, sant! ;D

2011-08-12 @ 11:26:51
URL: http://ponnysesamestreet.blogg.se/

Tack för att du vill kommentera!:

Namn:
V.I.P

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0