en mysig stugvisit.

det blev tillslut så att jag följde med familjen till min mammas jobbar kompis stuga igår eftermiddag för att äta surströmming och sedan sova över. jag kände att jag ville träffa henne igen, jag jobbade nämligen också med henne i sommar.. :)
vi hade det suuper mysigt. åt god mat (dock åt jag korv och inte sill/surströmming..), spelade krocket ända tills klockan var halv ett på natten. vi hade fortsatt om inte lyset hade hindrat oss. det var så jädrans mörkt på slutet.. :)
det var alltså hel skojj! 

idag har jag ridit hrund igen. vi tog en vilsen långtur genom heeela kallsta på ett antal timmar.. vet inte huur länge vi var borta..? ;o haha.. läskigt men kul var det. vi utforskade lite vägar :)))

  

jag funderar för fullt på att byta stallplats...

Kommentarer♥
Postat av: Hanna

varför ska du byta stallplats för!? :o

2011-08-16 @ 17:44:14
URL: http://ponnysesamestreet.blogg.se/

Tack för att du vill kommentera!:

Namn:
V.I.P

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0