frågestund #2

hur ser en vanlig dag ut för dig?
det är olika, men nu för tiden så är jag först på skolan sen åker jag hem, byter om, äter mat och tar med mig flizan till kallsta där jag rider Hrund. sen far vi hem och tar ut Zansa på något roligt. sen är det bara en dusch och hopp i säng som hinns med. men det är olika från dag till dag. :)


har du märkesutrustning till zansa?
njaa, det är inte mycket isåfall. jag har nåt enstaka schabrak och ett täcke från jacson sen är väl det mesta från hööks och lite andra små affärer.

vad har du för färger på dina schabrak?
jag har ett vitt, svart, brunt, hallonfärgat, grönt, 2marinblåa och ett "vanligt" blått.

hur länge har du haft zansa?
imorgon den 1september så var det 5månader sedan jag skrev på kontraktet. men har ridit henne i 5.5månader :)

om du är född 950106, hur kan du då gå i tvåan?
ärligt talat så har jag ingen aning. men jag har inte tagit ut mitt tionde skolår så jag går i tvåan helt enkelt ;)


Kommentarer♥

Tack för att du vill kommentera!:

Namn:
V.I.P

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0