gullan i ett nötskal.

idag for jag till kallsta för att se om hanna skulle rida, såklart skulle hon det så jag tänkte fota henne.
och mycket riktigt så blev det ett par bilder! (:


'


  

har dock inte så mycket tid att lägga upp så många bilder nu, men här kan ni hitta bild bomberna som hanna lagt upp (:

snart ska jag ner på bingon och fortsätta jobba igen och sen åker jag till hanna över natten. hon är hemma själv så tänkte göra henne lite sällskap (:

åh, jag längtar tills imorgon då jag ska få se mina söta märrar på samma uteritt! (((:

vill bort.


Kommentarer♥
Postat av: Hanna

hhehe, självklart!

du är ju fotografen ;)

2011-08-20 @ 19:17:59
URL: http://ponnysesamestreet.blogg.se/

Tack för att du vill kommentera!:

Namn:
V.I.P

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0