jag ger dig min dag!

min zansa. min flicka. min  pärla. min finaste. mitt allt!





efter att jag och marielle hade gått ut med hundarna tog jag med min egen hund, satt mig på moppen och styrde iväg till stallet. trodde att zansas täcke var dyngsurt, snarare torrt! så jag behövde inte byta.. ställde in henne en stund i boxen och myste en del med henne. hon är så himla till sig nu när kalle har kommit tillbaka.. (kalle är en nordsvensk fd travare på 11 år som ägs av maria. han har varit ute på foder ett antal månader och har gått och förälskat sig i min flicka.. ganska jobbigt..

sen när jag skulle släppa ut henne (när hon var lugn) så kom kalle springandes, innan man kommer till öppningen i hagen från det håll han kom ifrån så måste man förbi ett hörn där det är jätte lerigt. och där typ lägger han sig på mage i galopp.. han for hej vilt omkring där inne i hagen i väntan på att zansa skulle komma in igen. det var lite läskigt när han for omkull..


Kommentarer♥

Tack för att du vill kommentera!:

Namn:
V.I.P

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0