kalle anka.

shit, förlåt för dålig uppdatering från min sida, men nu händer det sjukt mycket..

igår eftermiddag kom jag hem från pappa. och som ni vet så har ju jag längtat ihjäl mig efter att fixa till mitt rum, och nu är det klart! tessan la sig i sin säng lycklig igår kväll.. tyvärr inte så långvarig lycka då jag inte sovit något pgs av ont i magen...
imorse klev jag motvilligt upp för att åka på tävling. det gick sjukt bra för alla ekipage idag, kul att se! (: sen när jag kom hem så åkte jag och jossan till johanna för att prata om våran fjällvandring/tältning med hundarna som äger rum onsdag morgon-torsdag kväll. det ska bli jätte kul.

har även hälsat på min pärla vid namn zansa, och förståeligt nog så är hon brunstig... fyy. riktigt sur var hon idag..

för ungefär en timme sen tog familjen och åkte till stan för att sedan ta tåget ner mot stockholm/göteborg..
så jag blev lämnad ensam hemma IGEN. men det är otroligt skönt!


nu jag sitter här och längtar ihjäl mig efter en utomlandsresa tillsammans med fanny, frida och lena igen..
vi har rest till turkiet två år i rad och haft det skiitkul! i år åkte dom utan mig och jag ångrar otroligt mycket att jag inte följde med. menmen..





nu ska jag skicka efter lite bilder och sedan sova. imorgon ska jag följa med marielle till tandläkaren och sedan spendera dagen med henne (:


Kommentarer♥
Postat av: sara

du skulle ha följt med till stockholm, jag ska ju dit på tisdag och har ingen att shoppa med.. :(



hihi, bjuppan är ju så söt när hon är brunstig, kommer du ihåg hur kär hon blev i zansa helt plötsligt? :')

fast nu är hon skadad, inte kul.. ♥

2011-08-08 @ 00:15:17
URL: http://sarahannerz.blogg.se/

Tack för att du vill kommentera!:

Namn:
V.I.P

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0