kallsta häng med brudar

gammalbild.

idag var första dagen på skolan, usch vilket skit schema vi fick! fyy...
efter skolan skyndade jag mig till kallsta för att rida "hopprundan" med hanna och marie, det var riktigt kul!
sen åkte jag hem och gick på hundträffen för att träna flizan. hon var supertaggad idag och hade jättebra kontakt med mig under hela träningstimmen, så det kändes toppen att avsluta där vi gjorde det! :')

nu ska jag packa ihop lite skolböcker som ska med på skolan imorgon och längtar galet mycket till imorgon eftermiddag. då ska jag och petra planera inför helgen och jag måste även packa allt som zansa ska ha med sig dit i en vecka. det kommer blir så jäkla kuuuul! :D

Kommentarer♥
Postat av: sara

sötbild.

2011-09-01 @ 19:32:07
URL: http://sarahannerz.blogg.se/

Tack för att du vill kommentera!:

Namn:
V.I.P

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0