läsaren frågar:

fick en fråga av en läsare som undrade vad jag använde för hår produkter när jag tvättade håret.
så jag tänkte dela med mig av det.

innan jag använde detta så såg håret mesta dels ut såhär när det var uppsatt:




efter att ha använt detta schampo,



och denna hårinpackning vid varje tvätt tillfälle i några månader,



så har håret blivit såhär:




tycker ni det är nån skillnad? håret är inte ens slitet!! :)

det är sjukt värt att prova, jag köper det på en vanlig affär, mästadels på öb eller dollar store! (:

vad använder ni för hårprodukter? :)

Kommentarer♥
Postat av: sara

om jag kör en wannabe-tessan kanske mitt hår ser lite mindre risigt ut iaf! :D



just nu använder jag bara nåt random schampo, inpackningar och balsam har jag glömt vad det är..

2011-08-12 @ 21:04:51
URL: http://sarahannerz.blogg.se/
Postat av: Hanna

Dom är jäääätte bra :D

använder också dom då & då, funkar toppen! :D

2011-08-12 @ 22:21:28
URL: http://ponnysesamestreet.blogg.se/

Tack för att du vill kommentera!:

Namn:
V.I.P

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0