lyckat hopp pass på zansa.

vaknade vid tio i morse, tog på min ridkläder och sen åkte jag och flizan till kallsta. där rev vi hage och sen byggde upp den lite större, fikade kladdkaka, åt middag och sen hämtade vi hö hos grannen. vi hann med ganska mycket faktiskt. lyckad dag!

det blev en lyckad kväll också, jag och zansa tog några skutt på ridplanen. hon kändes riktigt fin i uppvärmningen och jag hade lättare idag att kontrollera min sits i traven. det var riktigt härligt!
hon blir så taggad när det står ett hinder framme, och hon tyckte det var skitkul att få hoppa lite! (:

har tyvärr inga bilder på oss när vi hoppar, men ni får nog efter helgen, för då händer det lite saker :)

slänger upp en bild på mig och chaprillo istället,



nu sitter jag här och äter fil&flingor sen blir det en dusch och sängen.

hörs i morgon (:

Kommentarer♥

Tack för att du vill kommentera!:

Namn:
V.I.P

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0