måndag

imorse var det tänkt att jag skulle vara hos tandläkaren kl 8, så jag tog 7.15 bussen in. när jag kom fram så visade det sig att jag hade tid imorgon... då blev jag ganska less. (ingen sovmorgon)
så jag tog mig en promenad över bron till frösön och gick in på mammas jobb, jag sommarjobbade där de sex första veckorna nu i sommar så jag känner till de flesta ansiktena, det var riktigt kul! :)

efter ungefär en timme gick jag tillbaka till sjukhuset och mötte upp petra och de små trollen. vi gick en sväng på stan och åkte sen till barnens farmor och fikade lite. jag kom hem bara för en stund sen och planerar nu att snart ta med mig flizan och åka till kallsta (igen...) haha. jag blir där till eftermiddagen nån gång och då följer även zansa med hem igen.  ärligt talat så känns det som att jag bor hos petra nu, jag är mer där än vad jag är hemma ;) hihih..

vi hörs ikväll,
pusshej,


Kommentarer♥

Tack för att du vill kommentera!:

Namn:
V.I.P

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0