me and my friend.

precis hela dagen har spenderats med marielle.  vi har varit i brunflo, hemma hos mig, hos henne och hos tojje.
eftersom min tältning äger rum om ca 1.5 dygn så fick hon hjälpa mig idag och packa och så. lånade även typ halva hennes förråd med grejer.. ;)
åkte hem nu en sväng för att ta ut min lilla vovve en stund, vi tog en lite kortare cykeltur eftersom det regnar hela tiden..
ska snart ta min moppis och åka ner till tojje, möta upp marielle och ta ut hans hundar. (han är utomlands och marielle är hundvakt.)  se yeah!


marielle du är awesome i alla lägen!♥



Kommentarer♥
Postat av: Victoria

Tessi!

När kommer du till hökbäck imorgon? :) <3

2011-08-08 @ 22:56:52
URL: http://victoriafrida.blogg.se/

Tack för att du vill kommentera!:

Namn:
V.I.P

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0