min prinsessa.

att man kan ha en sån underbar häst som duu!

idag hade jag lite mer tålamod och bara längtade upp på min underbara zansas rygg, ångrar inte en sekund att jag sadlade och gick ner på ridbanan. åh gud vad hon tyckte det var kul. hon har ju stått ett tag och tyckte det var jättekul att få komma ut och jobba lite. det var skapligt väder och mitt tredje ridpass för den här dagen. som tur var var det den bästa också ;) det är ju faktiskt min egna häst jag pratar om... ;p










hade en matchande outfit också,

*marinblå/silver schabrak - hööks
*silver blingpannband - hööks
*ljus gråa ridbyxor - hööks
*marinblå tröja - hm
*marinblå strumpor - hööks


imorgon blir det en lugn skrittur i skogen med sällskap av maria på kalle och pecka på chaprillo, sen till kallsta för att rida ut med hanna! äntligeeen! :)
men mer info om morgondagen kommer ju såklart dåå (':

Kommentarer♥
Postat av: Victoria

åh, va kul att det gick bra! :D



2011-08-19 @ 08:31:44
URL: http://victoriafrida.blogg.se/

Tack för att du vill kommentera!:

Namn:
V.I.P

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0