ni föll som två änglar ner på jorden.

i ett snabbt litet inlägg ska jag försöka summera min hittils fullspäckade dag.. :)

det började med städning av nedervåningen i huset, samt tvätta och baka.
sen åkte jag till zansa för att rida ut med maria, åh mycket riktigt tog vi en skrittur på ca 1½h.  super härligt!



hur underbart ser det inte ut att vara liksom? ;) 
jag och zansa matchade även idag fast med grön/bruna saker.

sen åkte jag hem och bytta ridkläder,
efter att jag bytt om åkte jag och flizan till kallsta där jag tog och smorde sadel och sedan tog jag in hrund för en ridtur.

jag fick med mig hanna på frimann ut i skogen, känns som det var evigheter sen som jag red med henne (kanske för att hennes fot varit gipsad..)

eftersom hrund´s sadel var ny smord så skulle jag för första gången prova rida henne med en barbacka gjord.
och fy vad hemskt.. haha.
jag glömde hjälm och ridskorna hemma så jag lånade en hjälm av hennes ägare och red i strumpor..
det var bland det ohärligaste jag varit med om, jag kände inte vart hästen var, hon bara försvann i de lite snabbare gångarterna.. jaja..

vi var ju som vanligt mycket snygga iaf i våran marinblå/bruna utrustning som vi hade idag.. :)

snyggt eller vadå? ;) haha.. älskar att mixa med hennes man eftersom zansas är så tunn och inte går att göra så mycket med.. (:

nu väntar vi besök som stannar över natten, ska bli såå kul!

pusshej. ♥

Kommentarer♥

Tack för att du vill kommentera!:

Namn:
V.I.P

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0