sometimes it hurts instead..

vaknade upp vid 10.15 av att det knackade på ytterdörren, där stod marielle.
hon skulle hämta lite mat som blev över från igår (:

nu har jag precis skickat efter lite bilder på zansa som ska framkallas, så jag kan sätta upp lite bilder på rummet. :) 
när jag var i örebro förra veckan så vet ni ju att jag åkte på hööks, typ två gånger. jag köpte med mig några saker till victoria, så jag ska åka till hökbäck med de nu..

efter det styr jag moppen till kallsta för att rida ut en sväng på Hrund. hoppas på sällskap från marie också :))

tänkte ta en skogstur på zansa ikväll om hon beter sig vid hanteringen innan ridningen. (eftersom hon är brunstig nu så är hon ganske sur och tjurig..) men vi får se, annars rider vi ett lite kortare pass på pdk (:

vi hörs senare ikväll, då blir det till att packa allt inför kommande dygn. :)

slänger in en bild på Hrund (:


Kommentarer♥
Postat av: Victoria

Tack så mkt! :D

2011-08-09 @ 16:42:35
URL: http://victoriafrida.blogg.se/

Tack för att du vill kommentera!:

Namn:
V.I.P

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0