svar på frågestunden

nu tänkte jag svara på frågorna som jag lovade skulle ha kommit upp i söndags. sorry.. :/

hur ser en veckas träning ut för zansa?
det varierar från vecka till vecka, hur vädret är och hur vi båda känner oss.. men vi brukar hålla igång minst 5 dagar i veckan, allt från longering, dressyrträning, hoppträning, ridlektion för lotta, skrittur, promenad och en skogstur. jag tycker det är bra med variation! ;)

vad äter zansa för något?
nu under sommaren har hon ju gått på bete, och nu ger vi även hö i hagen eftersom betet nästintill är slut nu.
hon får även, morgon och kvällsfoder som består av mineraler, lucern och raps olja :)

varför valde du att ta just zansa på foder?
första gången jag såg henne så föll jag för hennes utseende, det stod "tessans" på hela henne. jag blev störtkär i henne på en gång. jag kände att det liksom "klickade" mellan oss från allra första början. sen vad som hände efter ett tag har ju inte med själva frågan att göra..

nu ska jag hoppa in i duschen så ni får resten av svaren förhoppningsvis imorgon! (:



Kommentarer♥
Postat av: Lisa

sv: jaa, jag åkte också 10.20 :p

2011-08-30 @ 20:39:46
URL: http://aaasil.blogg.se/
Postat av: Julia

Vad hände efter ett tag med Zansa?

2011-08-30 @ 21:09:04
URL: http://nilssonjuliaa.blogspot.com

Tack för att du vill kommentera!:

Namn:
V.I.P

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0