svar på frågor.

-när började du att rida, och varför? :)
jag började rida för ca 4år sedan. det var min mamma som fick mig att börja, hon är dock livrädd för hästar..

bästa/sämsta med Zansa?
det bästa med zansa är att hon har så härlig personlighet, att hon alltid gör sitt bästa.
det sämsta är väl hennes arab beteende.. ;) men det märks inte så mycket nu faktiskt vilket är riktigt skönt!

favorit färg?
oj, ja det brukar variera. men just nu är det nog marinblå. (:

favorit godis?
Mmm marabou (:

speciella mål med zansa?
det största målet är att vi ska ha kul tillsammans, och att vi ska kunna lita på varandra.

dressyr/hoppning?
båda (:

hur tycker du en drömhäst ska vara?
det beror ju på.. efter nästan varje ridtur på zansa så har jag hoppat av med minst en erfarenhet rikare.  just det tycker jag är en drömhäst. att man lär sig någonting och inte står och stampar på samma ställe hela tiden.

När får vi tillbaka dig? ♥
jadu sara.. det kan dröja, lika väl som att det kan hända att jag kommer tillbaka imorgon.. jag har faktiskt ingen aning om hur det kommer bli.. ♥

Varför är vi så knäppa?
för att vi är... muppmupparna. ;p

Om jag säger Inga, vad säger du då?!
lill! =inga-lill (:

vilka är dina två favorit låtar?
det är:
someone like you med adele. 
längesen med petter & veronica maggio. 

vilken frisör eller vart brukar du klippa dig?
brukar aldrig klippa mig, haha.. jorå, jag har nästan alltid klippt mig hos min kompis mamma Ehlèn, det duger ;)

vad tycker du om den så kallade "pontus"? ;) haha
mums.. haha. du vet vad jag tycker vickan, en riktigt snygging ;)

nästa gång får ni vara med på hugget och fråga en massa frågor! (:


Kommentarer♥
Postat av: Victoria

Jag tänkte ställa nån fråga, men jag har 0 fantasi... :p

2011-08-11 @ 22:27:53
URL: http://victoriafrida.blogg.se/
Postat av: sara

Hej :)

Hur länge har du sparat ut ditt hår?

Eftersom du har så långt. Vad använder du för produkter när du tvättar det? :)

2011-08-12 @ 10:08:44

Tack för att du vill kommentera!:

Namn:
V.I.P

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0