you are the only.

efter mitt tidigare inlägg idag så har jag mest gått och tänkt på saker som berör mig. vilka otroligt härliga vänner jag har i min omgivning. har lyssnat på musik som påminner om stunder jag vill minnas, ögonblick jag aldrig vill förlora. jag har helt enkelt kommit på vad livet handlar om, och vad det egentligen går ut på!

ge & ta.
älska & förlåta.

har varit nere lite och grävt i varför jag och zansa egentligen ska ha varandra.
jag kan inte annat än säga att jag älskar henne, jag gör allt för att hon ska må så bra som möjligt, she is the one and only. I feel big love for her. ♥ 

kanske ett lite dystert inlägg för en sån sak, men ska verkligen försöka hitta mig själv och se livet som något positivt.


Kommentarer♥

Tack för att du vill kommentera!:

Namn:
V.I.P

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0