dags för lucia i snökaos

usch vilket jävla väder det var varit idag.. jag har inte ridit.. det var nästan så att tanken om att köra finkan imorgon flög ur skallen, för det har yrt runt snö här så vi knappt har sett över till grannen.. ;)
men nu på kvällskvisten så hade det lugnat ner sig så hästarna får sova ute inatt (:

imorgon bär det av till lit för att lussa, vi har packat saker så det återstår endast transport utrustning på och att jag ska vara varmt påklädd, sen fär ma! :)

zansa ska vara en ren, med renluva, röda jul benlindor, mormors egensydda jul skrittäcke (kommer bild nån dag) och lite annat smått och gott, så som bomull på nosgrimman och röda rosetter i svans och lugg :) hon kommer bli så tjuusig såå..


detta får jag sommar känslor av, det får mig att tänka på tävliiing! jag och zansa är aas taggad inför ett hinder ;)


Kommentarer♥

Tack för att du vill kommentera!:

Namn:
V.I.P

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0