ensam hemma

hej på er alla där ute!

idag blir jag hemma själv med djuren några timmar, rätt skönt faktiskt. har precis gjort iordning lite fika som jag tänkte ta med mig ut. ska sätta mig i hagen hos hästarna en stund innan det är dax för dem alla tre att tränas.

hrund- henne ska jag börja klicka in idag, sedan hoppa upp barbacka och skritta en sväng. inget avancerat.

hronja- longeras & sitta upp på. (tredje gången).

zansa- hon får vänta lite till eftermiddagen, då kanske jag får sällkskap av marie på en skrittur, det kändes skönt! (:

flizan- hon ska få leta godis i snön, träna passivitet och position.



vill ni se lite failbilder? ;)



Kommentarer♥
Postat av: Lisa

jaa, failbilder! :')

2011-12-28 @ 17:38:31
URL: http://aaasil.blogg.se/

Tack för att du vill kommentera!:

Namn:
V.I.P

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0