gästbloggar

Lisa heter jag och Tessan bad mig hålla bloggen vid liv medan hon är borta. Tänkte väl ägna detta inlägget lite åt mig så fortsätter jag utifrån det sen eller något åt det hållet.

Jag är iallafall 17 år, snart 18 och går andra året på Åsbygdens Naturbruksgymnasium med inriktningt häst.
Jag har ridit sedan jag va 12 tror jag och började då på Tanne ridskola och där red jag tills för ungefär ett år sedan eftersom jag inte hade tiden att rida kvar där och samtidigt ha en medryttarhäst.
Jag gillar också att fota och det gör jag med min Nikon D3000, fast jag skulle gärna vilja byta upp mig till en Nikon D90 eller Nikon D7000 :)

Vad svårt det skulle vara att komma på något att skriva då.. Joo, jag har en hund som heter Wilma, en 8-årig Jack Russell.


Wilma :')



Har ni några frågor är det bara att kommentera eller slänga ett öga på min blogg


Kommentarer♥

Tack för att du vill kommentera!:

Namn:
V.I.P

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0