heelg.

äntligen fredag! :)

efter skolan idag mötte jag upp sara, vi gick först på hästshopen och sedan vidare ner till stan för en fika. det var riktigt mysigt! 
sedan när jag kom hem hade jag i uppdrag att mata några föl+mammor i hagen på andra sidan vägen (det är grannens hästar). snacka om att fölen är som mysigast nu när de har vinterpäls och inte kan springa iväg när det är isigt i hagen. de var ganska sociala. myys!

nu har jag precis nattat våra hästar, ska precis ta en dusch och sen mysa ner mig i soffan.
efter en lång vecka är det äntligen helg, hoppas på att få sova ut imorgon!

jag och zansa ska försöka få med oss hanna och gullan ut på en kort liten skrittur imorgon, hoppas hanna vill det! :)
eller kanske det blir fotografering? :D


Kommentarer♥

Tack för att du vill kommentera!:

Namn:
V.I.P

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0