heldag i stallet :*

ååh vilken härlig söndag det har varit! :D

först tog jag tag i städning av hela övervåningen, bäddade rent och städade även min garderob..
sen kom hanna, jag gick ut i stallet & mockade, tog sedan in zansa och hrund inför ridning.. tog först ut zansa, och hanna fotade såklart! :D bildbomben kommer strax! :)

sen så tog jag ut hrund på en barbacka tur en liten sväng, hanna frös tyvärr så det blev inga kort på det.. men ett par mobilbilder på den fina fick jag allt! :)

sedan tog jag och bytte vatten i hagen, fodrade hästarna & plockade upp efter två busiga barn som slängt lite saker överallt på gården :)


ser inte alls ut som en åsna på sista bilden, icke :D

Kommentarer♥

Tack för att du vill kommentera!:

Namn:
V.I.P

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0