tar ett djupt andetag

det är så skönt att vara ifrån östersund och allt som hör därtill (förutom zansa), jag saknar henne otroligt mycket!
på måndag har jag bestämt mig för väärldens längsta skrittur på henne för på tisdag kommer lisa till oss och hälsar på. så då blir det nog fotografering, både ridbilder och mysbilder :') är ni beredda på en bildbomb dårå? :)
hon stannar till och med över natten så det kanske blir lite foton på onsdag också?

nog om det, vad händer för er i nyår? :)


jag är som sagt i kramfors hos min faster och kommer hem på måndag, vi ska nog upp till grannen på middag imorgon & inviga det nya året med dem. hade jag varit hemma så hade jag nog invigt det nya året i hagen med hästarna om jag känner mig själv rätt ;) haha..




Kommentarer♥
Postat av: Paulina

Underbart söt häst du har :)

2011-12-31 @ 12:13:09
URL: http://fotopaulina.blogg.se/

Tack för att du vill kommentera!:

Namn:
V.I.P

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0