Lisa och Zansa

Under tiden jag red Zansa så var hon väldigt stressad, vilket jag tyckte hon var under hela tiden hon stod uppstallad i Hökbäck.
Jag red henne faktist inte så himla många gånger innan Tessan tog henne på foder. Jag tror det kanske blev 7 eller 8 gånger och då red jag endast ut två av dom för hon blev så himla stressad. Första gången jag red ut med henne så blev hon så stressad att hon började blöda näsblod.
När hon blev så bara kopplade hon bort allt och struntade helt i den som satt på ryggen eller gick bredvid henne.



fortsättning följer..


Kommentarer♥
Postat av: Emma - Tanneryttarna

Ojdå! att hon började blöda näsblod :O

Fin hon är Zansa!

2012-01-01 @ 23:53:46
URL: http://tanneryttarna.blogg.se/

Tack för att du vill kommentera!:

Namn:
V.I.P

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0