this or that

tänkte ta och ge er lite svar på de alternativ jag fått hittils.. (:

cola / fanta

häst
/ ponny

många oärliga vänner / få ärliga vänner

chips / godis

saft / vatten

sommar / vinter

häst / hund - den här var svårast! jag har båda delarna och älskar dem lika mycket båda två..

zansa/chaprillo

mjölk/juice

mjukt/hårt bröd

dressyr/hoppning -den här var också svår! men hoppning övervägde faktiskt! :)

frukt/godis

svart/skimmel

aldrig mer rida-aldrig mer vara i stallet och pyssla om en häst -jag får ju iallafall pyssla om dem då!

medryttarhäst-foderhäst

islandshäst-fjording -har ridit många olika islandshästar och jag älskar deras personlighet och deras gångarter.

fullblod-varmblod

hästar-vänner

bloggen-fb

mobil - dator

alanya med fanny - sverige med zansa & flizan -detta är ju endå min vardag..

glass - tårta

singel - upptagen


Kommentarer♥

Tack för att du vill kommentera!:

Namn:
V.I.P

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0