julkänslor vad är det?

hej alla där ute!

har ni några julkänslor än?

just nu så har jag inte det, jag tänkte ta och julpynta lite i stallet ikväll så kanske jag får en aning av julkänslan i kroppen.. hehe. 

jag slutar hyfsat tidigt idag så jag hinner med en buss som går ända hem, är hemma alldeles innan det blir mörkt så jag tänkte kliva i ridkläder och ta in både zansa och hrund, hrund tänkte jag rida lite barbacka och zansa ska skrittas i rundkorallen. :)

jag håller nämligen på att spana ut en liten juloutfit till mig och zansa, då vi ska vara med på häst luciatåg på lördag :) 
jag har en renluva och röda benlindor till henne, igår lämnade jag in ett skritttäcke till min mormor så hon ska försöka sy ihop ett rött skrittäcke innan lördag- zansa kanske ska vara ren då? ;) lite bomull på nosgrimman och lite glitter i svansen? :)

själv tänkte jag vara pepparkaka, har svarta vinter ridbyxor (brända ben) & en brun vinter ridjacka (normal gräddad överkropp).. på dessa är det även reflex linjer, dvs på en pepparkaka är det glacyr ;) haha...

ska även ta med mig hanna & gullan :)



Kommentarer♥

Tack för att du vill kommentera!:

Namn:
V.I.P

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0