välbehövligt för oss alla

skoldagen har varit den längsta i mitt liv, men det gick ändå bra..

åkte sedan och köpte de sista julklapparna så nu är allt sånt klart! skönt :)

en härlig skogstur med marie stod sedan på tur, vilket var otroligt härligt och väldigt välbehövligt! fick prata av sig lite, njuta på hästryggen med trevligt sällskap och inte tänka på annat. uuunderbart! vilka härliga människor jag har runt omkring mig!

zansa skötte sig otroligt bra, jag satt bara och njöt.. när vi tillslut kom till den långa uppförsbacken (åker) med djupsnö, då vare bara till åh gasa. zansa levde livet och vi yrde fram i mörkret med tanken om var vi egentligen var.. ;) det var så otroligt härligt, och hon lyssnade jätte bra med halvhalter och avsaktningen. inte det minsta het eller stark. älskade häst!



marie och frimann var sällskap. :)
bilden har hanna tagit.

Kommentarer♥
Postat av: Lisa

sv: jag vet ju hur hon var innan och nu är hon verkligen lugn och inte alls uppstressad. Det är verkligen jätte roligt att se :')<3

2011-12-20 @ 20:59:29
URL: http://aaasil.blogg.se/

Tack för att du vill kommentera!:

Namn:
V.I.P

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0