dagens påhitt..

tjeena kära bloggläsare :)

min dag har hittils endast spenderats i stallet ungefär. vilket inte är heeelt ovanligt.. ;)  åkte dit vid elva-tiden och möttes av att det stod en parkerad hästtransport mitt på stallbacken.. kikade in i den och där står lilla ingemar och mojje uppställda för att åka iväg. maria har hyrt ut dom till en fodervärd och avtalet räcker tom mars nästa år. kommer sakna de gamle gubbarna! så nu är det bara två hästar kvar i stallet. ganska skönt faktiskt! men nu till veckan kommer det hem en till, marias fjärde häst som varit ute på foder vid namn kalle. ska bli så kul, det var längesen jag träffade honom nu! jaja, nog om det..

vi skulle hinna med att bygga hage och rida en runda i skogen på fm. när maria gick in och fikade med sin bror som var på besök så tog jag tillfället i akt och klippte chaprillos man (fjording), och han blev görläcker! ;)
precis när vi hoppade upp på våra fyrbenta vänner och skulle bege oss ut i skogen så kom regnet.. typiskt! 

ni får tyvärr inga bilder från dagen då min mobil bara dampar sönder vid överföringen.. 

puss

 


Kommentarer♥
Postat av: Sara

Ingalill.. :'( <3

2011-07-31 @ 13:16:28
URL: http://sarahannerz.blogg.se/
Postat av: Nora

Vart hade hon lånat ut dom?



Fy vad jag saknar dom båda

2011-08-03 @ 19:14:53

Tack för att du vill kommentera!:

Namn:
V.I.P

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0