en dag i hallsberg.

dagen började som sagt i tidigare inlägg hos pappa i ålsta, fortsatte sedan med en solig dag vid ett bad med maria och vendela. eftersom jag inte fick så mycket sömn på tåget inatt så  somnade  jag såklart i solen, lyckat tessan!
ni kan ju gissa att jag är liite bränd.. hehe.



senare kom vickan hit, en flicka som jag inte träffat sen den 12mars, så det var trevligt. hon stannar även här över natten.. vi har cyklat, varit barnvakt och ätit lite pizza..

hundarna som inte heller träffats sedan den 12mars ligger som döda båda två efter några timmars  bus!





nu sitter jag och vickan och peppar inför morgondagen då vi ska på marieberg!! :)
jag måste inhandla en stor tavla och några hyllor från ikea. sen får vi väl se vad hööks och alla andra butiker bjuder på.. :)

godnatt..


Kommentarer♥

Tack för att du vill kommentera!:

Namn:
V.I.P

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0