bildbomb på g?

jag hör runt omkring mig lite här och var att det är många som vill se lite bildbomber osv.. är ni fortfarande intresserade? ;)

svara gärna på dessa frågor:

1: vill ni se bilder på stallet och omgivningen där zansa står?
2: vill ni veta mer om hästarna hon går med?
3: vill ni att jag har frågesport/frågestunder i bloggen igen?
4: ska jag börja med hiss/diss inlägg?
5: vill nån vänlig själ där ute komma hit och hälsa på oss nån dag? ;)
6: finns det nån där ute som har lust att göra en animerad header till mig?

sen vill jag bara säga att ni är bäst!

Kommentarer♥
Postat av: Lisa

fler bilder på zansa och ridbilder!! :D

2011-11-18 @ 18:22:59
URL: http://aaasil.blogg.se/

Tack för att du vill kommentera!:

Namn:
V.I.P

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0