en torsdag eftermiddag.

hej mina kära vänner.

IDAG KOMMER HOVSLAGAREN ;D
snart kan jag och zansa träna riktigt igen, ska bli sjukt skönt att komma igång.. än en gång...

för tillfället så har jag två prov de kommande veckorna som jag ska prioritera, även en del inlämningsuppgifter osv.. har precis gjort ett prov i idrott, det gick faktiskt bättre än förväntat. riktigt bra!

det är redan torsdag, vad ska ni göra med era hästar idag? (:

jag hatar torsdagar, jag slutar så sent så kvällen blir så kort.. men ikväll ska hovis komma och sko om, sätta på sulor och brodd på tanten, sen ska jag plugga till provet som är på måndag (vill inte sitta hela söndag kväll..) jag ska även skriva ett långt jä*la brev... ;s

min hund är i häggenås, jag vill ha henne i kallsta...


pusshej,




Kommentarer♥

Tack för att du vill kommentera!:

Namn:
V.I.P

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0