fredag hela vecken lång

äntligen fredag, äntligen helg! (:

har precis ätit lunch, så jag använder rasten flitigt för att blogga ;)

jag slutar om typ två timmar, då kommer petra och hämtar mig. när vi kommer hem så tar jag direkt ut zansa på plan för lite mer skrittarbete. sedan ska jag fortsätta klicka in henne. jag började lite smått igår med att få in "stop" med hjälp av klickerträning, det visar resultat! skitskoj! (:
hade tänkt att ta lite mobil bilder på finaste om det inte hinner bli för mörkt.

bilderna som hanna tog här om dagen har hon nu redigerat och fixat till. hon åker dessvärre till globen idag och hon har inte skickat dem än.. hon sa även att hon skulle ta med sig dem och låna en dator där så jag får dem nog nån gång under helgen.. hoppas redan idag!




Kommentarer♥
Postat av: Josäfin :>

fin blogg hörru :D

2011-11-25 @ 16:30:05
URL: http://jossanamigo.blogg.se/
Postat av: Johanna

Vilken underbar bild :)

2011-11-25 @ 22:03:59
URL: http://vintertass.blogspot.com

Tack för att du vill kommentera!:

Namn:
V.I.P

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0