fredagar är aldrig sig lik

som jag skrev igår så skulle hovis komma och sko om zansas fossingar- vilket han gjorde!
när jag kom hem efter skolan så var hon redan omskodd, hon hade fått sitt foder och hon hade blivit ompysslad. petra hade även bytt täcke och hängt det andra på tork. taack vännen! 
senare på kvällen så åkte jag till mamma och hämtade flizan. 

jag sitter fortfarande och klurar på vad jag ska ägna kvällen åt.. vad jag ska göra med zansa, nu när hon har brodd kanske man ska passa på att rida igen ;) eller om vi bara ska klickerträna, longera, ta en promenad eller om hon helt enkelt ska få vila idag också..
jag har prov på måndag, vi fick ett häfte igår med 140 frågor som vi ska kunna svaren på.. kuul.


vad har ni tänkt göra ikväll då? (:


Kommentarer♥

Tack för att du vill kommentera!:

Namn:
V.I.P

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0