gamla bilder - bildbomb

hej på er alla kära läsare, hur mår ni?

dagen har spenderats hos farmor och farfar, har firat farfar på farsdag. sedan åkte jag vidare hem till mamma, där sitter jag just nu. mina bröder fyller åtta år på måndag så jag firar dem idag. vi ska snart äta mat och sedan åker jag tillbaka till pappa igen. eftersom det är så förbaskat halt ute så blir det inte så mycket ridning för min och zansas del förrän hon fått brodd på fossingarna.. tråkigt tycker jag! :/  men jag kan glädja mig med att imorgon ska jag rida på åkern, och förhoppningsvis så har hanna tid att fota oss!! :D vad tycker ni om det? vill ni se lite nya, fräscha bilder? :)

sitter just nu vid min gamla dator som mina små bröder har fått, kollar på en massa gamla bilder som fanns på den. haha, kan bara skratta för mig själv. fanns mycket fjortis bilder på denna dator... ;p

lite gamla bilder från häggenås tiden för lääängesen. :)


Kommentarer♥

Tack för att du vill kommentera!:

Namn:
V.I.P

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0