grattis johan & jeppen.

för exakt åtta år sedan, satt jag i matsalen på häggenås skola. jag gick i fyran.
plötsligt ringer telefonen till min lärare. det var min mamma. läraren kommer fram till mig och säger nåt i stil med "nu är du storasyster till två små pojkar".

ni ska bara veta vilken stolt storasyster jag var!
att få gå med barnvagn, visa upp de små söta pojkarna för sina kompisar. det var ju drömmen.

idag är det åtta år sedan.

grattis johan & jesper!


Kommentarer♥
Postat av: Mamma

Det var närmare bestämt Roger som ringde till skolan och ville delge dig och Jens den stora nyheten så fort det bara gick. Jag var nog ganska trött och lite drågad av kejsarsnittet och alla bedövningssprutor. Både du och Jens skall veta att ni är de bästa och ända storesyskon som Johan o Jeppen vill ha, ni är de BÄSTA!!!

2011-11-16 @ 10:58:54

Tack för att du vill kommentera!:

Namn:
V.I.P

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0