håll ut, det blir bra till slut

gårdagen var mer än bäst!
jag spenderade nästintill hela kvällen ute i stallet med zansa. vi tog en lugn tur upp på ridplanen, som sällskap hade vi hanna med oss. (dock utan häst)
vi värmde upp länge i skritt, övade mycket volter, övergångar skritt-halt, öppnor, slutor, skänkelvikning mm..
när vi kom igång i trav så koncentrerade jag mig mycket på halvhalterna. ridpasset var välbehövt för båda två och det var otroligt kul!

jag knäppte även kort på en hel del grejer som jag ska sälja, bla några täcken, grimma, luva, dressyr sadelgjord mm.. 

i helgen ska jag och hanna ta tag i lite fotografering också! (:  ni kan ha i baktankarna att det kommer komma upp en bildbomb! (:  har tänkt att ta lite kort på olika outfits som jag & zansa har.  vad säger ni om det?


dåligt med bilder nu då jag inte har nån som jag inte visat typ... :/ men det blir bättre! :D

Kommentarer♥

Tack för att du vill kommentera!:

Namn:
V.I.P

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0