hanna och gullan

fasiken vad jag längtar alltså, nu är det inte många timmar kvar tills hannas älskade häst gullan kommer hem igen! (:  jag ser så pass bra framemot denna vinter med dem & zansa så det finns inte ord att beskriva.
jag ler lite smått för mig själv när jag tänker på det, hur jag & hanna på två damer ska klara av denna vinter tillsammans. våra uteritter kommer till en början bli väldigt lugna, sen vet man inte vad hanna hittar på när hon ser en backe, men det brukar bli en oförvarnad galopptur.. ;) när vi tar våra skritturer på våra dansande damer, barbacka turer på åkern, när vi ställer upp för varandra och fotar, våra träningar för irén och sen till våren alla tävlingar tillsammans. 

fasen vilken underbar människa jag har lärt känna, du ligger mig varmt om hjärtat gumman!  


Kommentarer♥

Tack för att du vill kommentera!:

Namn:
V.I.P

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0