kvällens planer

tycker ni att det är för kallt för att duscha hästen den här tiden på året?

ikväll tänkte jag fixa en massa med zansa, borsta igenom man och svans, schamponera henne och duscha henne ute, sen klä på och låta henne stå inne över natten. hon är så skitig under vinterpälsen så jag vill att hon ska duscha. ;) men innan det så ska hon longeras och sedan ska jag "klicka in henne". dvs lära henne att när hon hör "klick" så får hon godis. så ökar vi succesivt med att träna in lite olika rörelser osv..

jag har även tänkt ta in hronja ikväll, sätta på henne sadeln och träns och gå en sväng. hoppas hanna kommer över och gör mig sällskap! (:

nu är jag på skolan, ska äta lunch nu. vi kanske hörs ikväll!

pusshej,


Kommentarer♥
Postat av: sara

haha, duschade ju nyss luna så jag har inte direkt nåt att säga till om.. :$

tycker det är okej bara hästen är torr innan man släpper ut den i kylan!

2011-11-07 @ 18:42:20
URL: http://sarahannerz.blogg.se/

Tack för att du vill kommentera!:

Namn:
V.I.P

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0