nu är det upp till er.

vill ni ha kvar mig här på bloggen då får ni börja kommentera lite mer, så det blir roligt när man loggar sig in här. man blir lite nedstämd när det inte finns någon kommentar att läsa på nåt inlägg.. eller är det så att bloggen har blivit lite tråkig nu på sistone?

jag känner att jag inte har så mycket att skriva om just nu, jag har inga bilder att visa er, det blir så tråkiga inlägg när jag inte rida zansa nu osv..

just nu rider jag inte zansa pga att hon inte har några broddar på sig. vi har ringt till hovslagaren, men inget svar. så vi får se när han kan...  jag har iaf frågat hanna om hon har tid i helgen att fota oss på åkern, men hon hade fullt upp. hoppas hon har nån lucka nån gång så jag har nåt att visa er..

detta är säkert också ett tråkigt inlägg, men såhär ligger det till just nu...




här är en bild jag hittade på hannas dv, så jag snodde den ;)

tack hanna :*

puss hej,


Kommentarer♥
Postat av: Lisa

de är inte så himla många som kommenterar min blogg heller :p

2011-11-16 @ 18:14:36
URL: http://aaasil.blogg.se/

Tack för att du vill kommentera!:

Namn:
V.I.P

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0