onödigt inlägg, men känslan jag har nu

känslan som jag haft i kroppen ikväll har jag nog aldrig kännt förrut. jag har varit så jäkla sugen på att ta en barbackatur på zansa, ta på henne ett fleecetäcke, en massa reflexer och rida en sväng. jag behöver andas, komma bort. få andrum och kunna tänka. men det har jag inte tagit tag i och gjort. kom hem från akuten lite för sent så det blev bara mys i soffan och nu sängen..

jag får tagga tills imorgon istället då jag och hanna ska ut och rida tillsammans. får se om jag får rida min egna häst eller om jag ska låna frimann igen, vi får väl se ;)

hronja var superduktig idag, vi har kommit långt på bara några dagar.. imorgon blir det till att lägga på sadeln, men bettet hon provade idag var för långt så vi har bytt ut det- super!

vi hörs imorgon!

pusshej,

Kommentarer♥

Tack för att du vill kommentera!:

Namn:
V.I.P

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0