tankar kring oss, de blir knas...

tyvärr mina små vänner.. det blev mörkt så jävla fort, så det blev inga bilder ikväll... :(

vi hade tänkt gå ner på åkern, ta lite fina mysbilder vid de frossiga träden, där var det för mörkt så bilderna blev typ svart. så vi gick upp på ridplanen istället, zansa var helt galen - bilderna blev svarta där med..
ikväll var min häst ganska billig ska jag be och få tala om..

det var längesen jag var så här frustrerad över att vi faktiskt inte har det så bra ihop. senast idag, innan ridturen var jag världens lyckligaste. att nåt så stort kan vända på  bara några minuter, sekunder.. 
vet inte var jag ska vända mig snart. alla dessa tankar jag haft kring oss, känner att det här inte kommer hålla..


min fina tjej!


Kommentarer♥

Tack för att du vill kommentera!:

Namn:
V.I.P

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0