torsdagens planer med flickor+hästar


jag vill gråta en flod, bygga en bro och komma över det. ♥


just nu sitter jag och min vän rebecka barnvakt hemma i kallsta. vi är trött som fasiken och som tack för hjälpen kommer våra föräldrar hem med pizza sen. mumsigt :* 

idag har båda flickorna varit ute i skogen, samtidigt faktiskt. petra fick ta sig en tur på zansa, så jag tog hrund. en ganska kort skrittur blev det och hrund var alldeles sjöblöt när vi kom tillbaka. (med bäbis i magen orkar man inte så mycket).  imorgon blir det en lång skrittur för att möta upp mina kära vänner och hästar från hökbäck, då ska jag ta zansa och petra får följa med på hrund (: de ska stanna över här till fredag, ska bli såå mysigt! zansa ska få träffa sina gamla polare.



dessa tre ekipage är det som kommer och våldsgästar mig :')

Kommentarer♥
Postat av: sara

kloka ord där längst upp!



saknar dig tessi, blir kul att få hälsa på dig i kallsta där jag inte har varit förut! <3

2011-11-02 @ 17:11:12
URL: http://sarahannerz.blogg.se/

Tack för att du vill kommentera!:

Namn:
V.I.P

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0