underbara lördag..

gårdagen var helt underbar. förmiddagen bestod av en runda på stan med pappa & petra. jag fick två par byxor, en tröja & en bh. sen gick vi och fotograferade mig och fick sex st id kort, ett av de  ska sitta på mitt skoterkort sedan. ((:

sen åkte vi hem, bytte om till lite fin kläder och tog oss en promenad över till grannen (hanna & familj)
där var det "förfest", efter en stund tog vi oss en promenad till föreningshuset (jag & hanna tog moppen) där det väntades 80års fest. där började det med lite mingel, sedan en helt otroligt god middag.. men det jag väntade på hela kvällen var att höra min vän johanna ternvalls röst (': du var helt otroligt duktig, som vanligt gumman!

när vi hade ätit färdigt, tårtan och sånt var undan stökat så väntades dans golvet komma fram, vilket det gjorde!

"kändis folket" droppade av lite eftersom, (dvs de jag kände) så efter ett tag tog jag och hanna moppen hem till henne, hade lite "efterfest" med film & mys..  en bra dag avslutas med en underbar kväll.

nu längtar jag bara tills jag får göra om shopping rundan och danskvällen med folket! (:


Kommentarer♥

Tack för att du vill kommentera!:

Namn:
V.I.P

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0