vad sägs om en bildbomb?

nu ni, mina kära vänner är jag glad! (:

fick nyss reda på att jag slutar tidigare både onsdag och torsdag, dvs att imorgon kanske hanna hinner fota mig och zansa innan det blir mörkt :D blir ni inte lite glada då? (((:

på torsdag har hon dock träning så då blir det inge fotografering. just nu känner jag att även denna vecka kommer gå ganska fort.. :)

ikväll blir det hundträff igen, flizan saknar sin vän alfons- och jag saknar jossan och mina promenader tillsammans. det kanske blir så att de kommer till oss en sväng i helgen och vi tar en mysig skogspromenad tillsammans med fika, det låter väl mysigt? :)


var bara tvungen igår att mysa lite extra med hrundis (':

Kommentarer♥

Tack för att du vill kommentera!:

Namn:
V.I.P

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0