veckoplaner

bättre med lite skit i hörnen än ett rent helvete.


gårdagen blev inte som jag hade tänkt mig, alla planer med hästarna sprack när jag insåg hur otroligt trött jag var, och när jag fick reda på att klockan var lite väl mycket när jag kom hem... :(
jag tog in zansa en sväng så hon fick vila och äta sitt foder, skulle även byta hage på hästarna, då upptäcker jag att hronja är jätte halt. vilket inte var så kul.. vi hittade inget sår eller liknande på henne, vi konstaterade att hon bara sträckt sig i hagen.

ikväll blir det en hel del plugg till provet vi har imorgon.... det vill säga att det inte blir någon ridning utan bara longering. men jag sitter just nu och planerar veckan för zansa (:

onsdag: ridning på plan, ska se om hanna vill fota lite (:

torsdag: blir nog en sväng ut i skogen om det inte hinner bli allt för mörkt, annars tar vi även idag en sväng på plan.  

fredag: hoppas på ridsällskap från hanna (: (kanske jag lånar frimann och hanna får rida zansa ;)

lördag: skrittur barbacka kanske, eller en promenad ner på ängen för att koppla av lite.  

söndag: kanske rida lektion :)

ska även göra en liten planering för hrund, då jag ska träna klickerträning med henne.
hronja vill jag inte göra något med förrän jag ser att hon är återställd. hoppas på snart! (:


hur ser eran vecka ut för hästarna? :)




vill ha..





Kommentarer♥

Tack för att du vill kommentera!:

Namn:
V.I.P

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0