äntligen fredag, äntligen helg!

vet inte riktigt hur jag ska börja detta inlägg, men kan ju börja säga att jag haft en ganska så okej dag på skolan. och nu ikväll och hela helgen fortsätter det med barnpassning, pappa och petra har åkt till örebro så jag är hemma och är barnvakt. hoppas ni får en skön helg och kom hem utvilade! ;)

sen jag kom hem så har jag och barnen varit ute på promenad, duschat och nu sitter vi och myser framför teven. hanna kom hit precis så ska väl göra henne lite sällskap också ;)

det känns som att denna helg kommer bli varierad och lite jobbig..
det är huuur mycket plugg som helst i skolan+barnvakt till två barn på 2.5 och 4 år. snacka om att jag kommer vara slut på söndag kväll när dom kommer hem! ;p


zansa blir ompysslad av maria i helgen, vilket känns skönt! men usch åh fy vad jag saknar min tjej!
nog om det, 

ha en bra kväll! (:


Kommentarer♥

Tack för att du vill kommentera!:

Namn:
V.I.P

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0