en söndag jag vill glömma och komma ihåg

uschuschusch säger jag bara...
jag verkligen hatar det här med sommar och vintertid. jag har inte sovit en endaste minut inatt. dagen har varit jääättelång och jag är typ påväg att gå och lägga mig nu.. det är helt kaos i hjärnan min idag, så snart behöver den nog lite vila. 
 
idag har jag äntligen ridit min lilla pingla en sväng, var ju tvungen att prova en ny outfit och kolla om hon kunde ha tränset nu när hon fått så mycket vinterpäls, min söta flicka. vi tog hela ridsvängen i skritt, tränade öppnor, slutor, halter, runda och fina volter, fina hörnpasseringar, och lite övningar med koner. det gick faktiskt riiktigt bra! ni får dock inga bilder från dagen då jag varken hade med min egen mobil eller nån som kunde fota. men nån dag till veckan ska hanna fota lite! (:

tänkte ta mig en dusch snart och sedan sätta mig framför teven tror jag. imorgon ska jag nämligen åka till hökbäck till mina kära vänner. åh, som jag saknar dem!

ni får en bild på zansa i vinterpäls så länge :*


Kommentarer♥
Postat av: Nora

Söt zansisen

2011-10-30 @ 19:26:34
Postat av: Lisa

fina zansa :')

saknar tanten lite faktist :p

2011-10-30 @ 20:17:04
URL: http://malinsslavar.blogg.se/
Postat av: Victoria

Hej Tessan! Jag saknar dig! Längtar tills imorgon! :D

2011-10-30 @ 21:14:35
URL: http://malinsslavar.blogg.se/

Tack för att du vill kommentera!:

Namn:
V.I.P

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0