en underbar dag.

ojoj vilken härlig söndag jag haft!!
för mig är söndagar typ en sån där dag man kan ägna all sin tid åt stallet, men städning, pyssel mm..

idag följde jag med hanna och marie till österåsen när hanna skulle hoppa, det gick finfint de!
sen åkte vi hem (till kallsta), jag tog ut flizan på lite hjärngympa, det tyckte hon var riktigt kul!

sen så gick jag över till hanna och hjälpte henne med lite tips på träning med hennes valp, medina är så j*dra sööt..  hrund fick även hon komma ut idag, hrund, jag, hanna och våra vovvar tog med oss kameran och gick ner på åkern och fotade lite. bilder får ni någon dag snart. superfina!
sen tog jag även ut hronja (hrunds treåriga dotter) på en promenad på åkern. det uppskattades! :)

tycker ni jag ska komma igång med bloggandet mer på allvar igen? (:


frukost på säng.

Kommentarer♥
Postat av: Victoria

JAA! Du ska blogga meer! :D

2011-10-16 @ 22:16:56
URL: http://victoriafrida.blogg.se/

Tack för att du vill kommentera!:

Namn:
V.I.P

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0